
Nye smart #5
- en prisvinnende premium-SUV
- en prisvinnende premium-SUV
designet av Mercedes-Benz. Kommer snart.
smart #1: Kombinert strømforbruk målt i kWh/100 km:18,2 (BRABUS/Pulse), 17,4 (Pro+) (WLTP); Kombinert CO2-utslipp i g/km: 0; Elektrisk rekkevidde (WLTP) i km: 400 (BRABUS/Pulse), 420 (Pro+). smart #3: Kombinert strømforbruk målt i kWh/100 km: 17,6 (BRABUS), 16,8 (Pro+) (WLTP); CO2-utslipp, g/km: 0; Elektrisk rekkevidde (WLTP) i km: 415 (BRABUS), 435 (Pro+).
Oppdag de smarte modellene
En elektrisk fremtid, tre modeller

Det er smart å prøve først!
Det er lurt å prøvekjøre bil før du kjøper, slik at du kan kjenne på hvordan bilen oppfører seg og sjekke om det passer dine behov og ønsker. Book din prøvekjøring her!

Utforsk smart #5
Med nye smart #5 inntar vi mellomsegmentet for premiumbiler. Dette er den tredje elektriske SUV-en i porteføljen, utstyrt med en toppmoderne teknologi , enormt bagasjerom og en sømløst integrert cockpit. Designet av Mercedes-Benz, 630 liter bagasjerom og lynrask lading med 440 kW effekt - denne elbilen passer for alle.
Relevante artikler
Se nyheter og mer bilrelatert innhold fra smart

Byens beste følgesvenn - smart #3
Vi testet smart #3 BRABUS på en kaféreise gjennom Oslo. Les hvordan bilen briljerte i byen – fra Grefsenkollen til Frogner og Fåbro gård.

Hold deg oppdatert med vårt nyhetsbrev.
Vårt smarte nyhetsbrev gir deg eksklusiv informasjon om kommende arrangementer og publikasjoner, siste nytt om elektrisk kjøring og spesialtilbud.
Det er smart.

BRABUS x smart
Utforsk samspillet mellom BRABUS og smart på modellene #1 og #3. Gjennom årene har BRABUS og smart vokst sammen, og deres felles historie strekker seg helt tilbake til 2003.
Alle bilder og illustrasjoner er kun til informasjonsformål. Du kan vise spesialutstyr som ikke automatisk er en del av tilbudet. På grunn av produksjonsårsaker er fargeavvik på det bestilte kjøretøyet eller utstyret mulig.
Siden 1. januar 2021 har selskaper innenfor EU vært forpliktet til å annonsere for nye biler som tilbys for salg eller leasing med informasjon om forbruk og utslipp i henhold til den nye WLTP-testsyklusen (Worldwide Harmonized Light Duty Test Procedure). Det pågår for tiden arbeid med å endre forordningen om merking av energiforbruk for personbiler (Pkw-EnVKV), som har til hensikt å implementere disse forpliktelsene i tysk lov; Fullføringen er imidlertid forsinket. NEDC-verdier er ikke lenger tilgjengelige for en rekke nye kjøretøy og kan derfor ikke lenger spesifiseres.